سان آی جونمسان آی جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
توییتیتوییتی، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سان آی پرنسس کوچولوی مامان

شروع تعطیلات تابستانی

1398/3/1 8:18
235 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز تعطیلات تابستانی دخترکم تموم شده  گویا ماموریت منم شروع شده باید کارهای روزمره مو زود تموم کنم تا باهاش بتونم بازی کنم همش به دنبال بازی هستش از دیروز میگه مامان دیگه میتونیم انگلیسی بازی رو شروع کنیم .

دیروز نتونستم باهاش بازی کنم ولی کلی کارتون تماشا کرد که منم عذاب وجدان گرفتم که وقت نکردم باهاش بازی کنم

امروز تصمیم گرفتم با برنامه پیش بریم که تایم کارتون دیدنش کم بشه

امیدوارم موفق باشیم دخترکوچولوی نازنینم

خیلی دوستت دارم💋💋💋

همگی تعطیلات تابستانی خوبی داشته باشین❤❤❤❤❤

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 خرداد 98 11:40
تعطیلات خوش بگذره ایشاللا 💖
سان آی ومامانی
پاسخ
ممنونم ❤️عزیزم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 خرداد 98 10:56
تعطیلات خوش بگذره
سان آی ومامانی
پاسخ
ممنونم 😍عزیزم