سان آی جونمسان آی جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
توییتیتوییتی، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

سان آی پرنسس کوچولوی مامان

تولدت مبارک

1397/11/26 21:58
368 بازدید
اشتراک گذاری

هشت سال گذشت از روزی که مادر شدم و به خودم میبالم که خالقم به من دختری بی نظیر عطا فرموده و نام مادر بر من نهاده است

خدایا ازت بی نهایت سپاسگذارم

مادر بودن حس عجیبی است که انگار دلت همیشه برای یکی که از وجودت هست می تپد و آرامی ندارد

عروسک کوچولوی مامانی و بابایی تو همه زندگیمون شدی

امیدوارم هیچوقت دلت غم نبینه و همیشه به آرزوهات برسی

بانوی زمستانی من حالا شدی نفسم وپای درد دلهام میشینی ودلداریم میدی

الهی مادر به فدایت جای گلها تو بخند

تولدت هزاران بار مبارک عزیزدل مامانی و بابایی

خیلی خیلی دوستت داریم😍😍😍😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

پسندها (3)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 اردیبهشت 98 12:17
چه دخملی ماشاالله😙
سان آی ومامانی
پاسخ
ممنونم خدا دختر گلت رو حفظ 😘کنه