سان آی جونمسان آی جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
توییتیتوییتی، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

سان آی پرنسس کوچولوی مامان

پیش دبستانی

1395/7/18 11:32
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازنینم امروز ۱۸ مهر هست .و بانوی نازنینم ۱۵روز هست که به خانه علم و دانش قدم نهاده.اولین روز مهد خیلی خوشحال بودی و دلت میخواست پر در بیاری و پرواز کنی.منم مثل تو خیلی خوشحال بودم ولی من راستش استرس داشتم که تو رو بذارم و برم.خودم بردمت اونجا ولی یه کم انگار خجالت می کشیدی که من انتظارشو نداشتم واین منو مضطربتر کرد.حالا هم دو سه باره موقع رفتن ناراحتی می کنی و میگی نمیخوام برم.من دو سه بار با مدیرتون خانم سیاحی  که خانم خوبیه حرف زدم و اونم تلاش میکنه تا مشکلو حل کنیم.روز قبلش بهت قول دادم برگشتنی بیام دنبالت و باهم بریم شهر بازی که اومدم مهدتون و دیدم که مثل خانوما رفتار می کنی و خوشحالی منم خیلی خوشحال شدم،خانم مدیر هم گفت که عکس اشکان رو بهش نشون دادم و گفتم اشکان پسر من بوده حالا توهم دخترم شدی و بادیدن عکسها پرو بال گرفتی.باز امروز هم موقع رفتن گریه کردی منم بهت گفتم که عکستو فرستادم به خانم مدیر ،برو بهت نشون بده و خانم مدیر رو در جریان گذاشتم و اونم گفت بهش نشون میدم.خلاصه عزیز دل مادر امروز هم رفت ولی با چشمای گریون و دل مامانی رو کباب کرد.الانم منتظرم تا بیاییو برام تعریف کنی که چیکارا کردی.مامان بهت افتخار میکنه عزیزم امیدوارم آینده خوبی داشته باشی دوستت دارم با تمام وجودم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانـ خانوم
18 مهر 95 15:22
سلام! چه اسم خوشسکلی داره! سان ای یعنی چی؟ پس پیش دبستانی هم هستن این خانوم گل! ایشالا دانشگاه بری سان ای خوشکل! مامان فاطی ممنون میشم به من و ادرینا هم سر بزنید!
سان آی ومامانی
پاسخ
سلام مرسی عزیزم سان آی یعنی مانند ماه ممنون عزیرم حتما سر میزنم